السبت، 12 يوليو 2008

دعواتكم يا طالباوية

السلام عليكم

أولا باعتذر عن عدم متابعتي للمدونة في الفترة الأخيرة أو المشاركة بالرد نظرا لظروف هاقولكم عليها.
في البداية اخبار في فضل ونعمة من الله عزوجل وابنتي "جنة" بخير والحمد لله

على فكرة انا مبسوط جدا من كم المشاركة في المدونة وبصراحة اكتر واحد فرحت جدا لما قريت موضوعه على المدونة هو الكابتن عصام وبجد والله وحشتني :)

المهم يا طالباوية محتاج دعواتكم عشان انا تركت الشركة اللي كنت باشتغل فيها في الرياض وحاليا في مرحلة البحث عن عمل وللي ما يعرفش تخصصي فهو إدارة المحتوى الإلكتروني في مواقع الانترنت، وكمان تحرير الأخبار والمقالات.

فدعواتكم إن ربنا يقدر لي الخير وييسر لي الأمور خلال الفترة اللي جايه.

وطبعا اللي عنده فرصة عمل يا ريت يبلغني على طول :)

ودعواتكم يا أحلى عشرة.. يا عشرة عمر

أحمد سليم
" أبو سليم الصغير"

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

ربنا ييسر لك الامور انشاء الله يا قتيل ........... بحبك بوسه اعدل فمك

مامادو

غير معرف يقول...

يسر الله لك و رزقك من حيث لا تحتسب و عليك بالدعاء للغير بظاهر الغيب فهى تجربة رائعة فى تيسير الامور

غير معرف يقول...

ربنا ييسرلك و يرزقك رزق كتير من اوسع الابواب

انا عن نفسى شغال فى شركة برمجيات و هاسألهم محتاجين حد و لا لأ ؟؟

و عموما هابحثلك ان شاء الله و الله المستعان

سلام
أحمد سنوسى