الثلاثاء، 24 يونيو 2008

فكرة


السلام عليكم

ازيكم يا طلباوية يا عسل
اولا: حمدلله على سلامة يوسف محمد يوسف وهابي بيرث داي تو رويدا سنوسي

ثانيا: منذ الانطلاقة المباركة لمدونتنا الغراء، وهناك رغبة تلح على في ان نلتقي جميعا - لمة حقيقية هذه المرة وليست افتراضية - .

وقعدت مع نفسي في ساعة عصاري - ساعة تانية غير اللي كنت باتمشى فيها مع مريم بنتي - اقول طيب نتقابل ازاي يا واد يا ليثي، ده احنا بقينا مشتتين في الارض ولا اليهود ايام النازي، لو قولنا نتقابل في اي حاجة داخل مصر (مصيف مثلا) مش كل الناس اجازاتها في وقت واحد.

أم هند
جاتلي فكرة وعرضتها على سليم الصغير وسنوسي الكبير وايدوها، وهي اننا نتجمع كلنا في عمرة.

واديني باطرح عليكم الفكرة عشان تقولو رأيكم وتقولولي الميعاد اللي ممكن يناسبنا كلنا او معظمنا، حتى لو بعد سنة من دلوقتي المهم يبقى في عمل بيجمعنا ونتقابل ونتجمع زي زمان.

أخوكم احمد الليثي

هناك 9 تعليقات:

عشرة عُمر يقول...

السلام عليكم ليثى لولو
اولا فكرة رائعا فكرة التجمع الحقيقى دى و دماغك بدئت تشتغل كويس و بدائت اخاف عليك
اما فكرة العمرة انا موافق و ما عنديش مانع
فى انتظاركوا و انتظار تحديد الموعد
ابو اينوا

غير معرف يقول...

حلاوتك يا لولو
بصوا يا طالباوية انا شايف اننا نتقابل في عمرة قبل رمضان واللي عنده اقتراح يقول

طبعا يا ابو اينو مش فارقك معاك انت في حاجة خالص :)))

سليم الصغير

غير معرف يقول...

نقول عمرة رجب بعد القادم يبقى امامنا سنة و شهر من الان الكل يظبط ادائه على هذا الميعاد
اما التشبيه باليهود فياريت تغيره يا لولو
و سلمت دماغك و سلمت افكارك

عشرة عُمر يقول...

السلام عليكم
وحشتنا افكارك الجامدة يا لولو
احنا وراك يا عسل
انا موافق طبعا واى موعد انا تحت امركو بس نعرف قبليها بفترة كافية
اخوكم احمد مصطفى

غير معرف يقول...

يا حلاوتك يا لولو ربنا يجعل الفكرة ده في ميزان الحسنات انا ما عنديش اي مشكلة في الوقت وانا معاكم
مامادو

غير معرف يقول...

السلام عليكم
فكرةجامدة ربنا يجعلها في ميزان حسناتكم ويأجرنا جميعا بيها
اولا:اشكركم جميعا على دعائكم ليوسف وثانيا:احب اطمأنكم جميعا على يوسف هو الحمد بحالة جيدة وبفضل الله خرج من المستشفي ومنتظرين انه يسترد عافيتة حتى ننظر في امر اجراء عملية اللوز له احب اطمأنكم علي وعلى عائلتي في السعودية (الخفجي)واود انا أخبركم ان المدونة كانت السبب في اعادة الاتصال بيني وبين احد احبائنا من الطيور المهاجرة وهو الدكتور احمد مصطفي فبعد نشر مرض ابني يوسف قام جزاه الله خيرا بالاتصال للاطمئنان وبدلك حصلت على رقمه وحصل على رقمي .
طولت عليكم لدلك هاأسيبكم واكملكم بعدين .
علي فكرة نسيت اقلكم ان اللي خنقكم ده هو محمد يوسف صخرة الدفااااااااااع بتاع زمان

غير معرف يقول...

فكرة جامده وموافق على المعاد اللي طرحه ابو رويدا انه يكون رجب بعد القادم
الباهي

غير معرف يقول...

ليثيكو حبيب الملايين
فكرتك فى الجون ... بس خليك شاطر وكون اكثرنا حرصا على الترتيب للموضوع بشكل عملي
أنا معاك يا قمر
الحداد

غير معرف يقول...

فكرة جميلة يا ابو حميد وهي دي الأفكار أنا موافق
أبو عمر